. . . de marketing in alb si negru

 

 

cateva vorbe despre unele notiuni de marketing pe care toate lumea le stie

fara sa fi citit vreodata ceva de specialitate . . .

Imaginea brand-ului

Imaginea brand-ului

Imaginea brand-ului sau a mărcii Majoritatea strategiilor de comunicare se bazeaza pe înțelegerea imaginii brand-ului. Imaginea brand-ului trebuie să exprime caracteristicile fizice ale produsului, întrebuințările lui sociale, caracteristicile acorporale în termenii nevoilor normale și ale comportamentului uman. Imaginile nu sunt întotdeauna inerente brand-ului, dar în schimb sunt asociații de calități realizate de către oameni. De-a lungul anilor mărci ca țigaretele Marlboro, autovehiculele...

read more
3 definitii ale Marketingului,

3 definitii ale Marketingului,

In literatura de specialitate, ca si in practica economica, termenului de marketing ii sunt atasate mai multe acceptiuni. In caracterizarea marketingului de regula se ia ca punct de plecare definitia formulata de AMA – American Marketing Association, potrivit careia prin marketing se intelege : „realizarea activitatii economice care dirijeaza fluxul bunurilor si serviciilor de la producator la consumator sau utilizator.” Aceasta definitie este una vizibil tributara vechii orientari a...

read more
Strategia de piață

Strategia de piață

Ponderea ei a crescut foarte mult in urma mutatiilor ce au avut loc in mediul economico-social. Strategia de piata indica atitudinea si conduita intreprinderii fata de tendintele evolutiei pietei. Prin transpunerea ei in practica, aceasta strategie stabilita in mod rational, trebuie sa conduca la un sistem adecvat de raporturi intre firma si piata, capabil sa fructifice a potentialului intreprinderii si a oportunitatilor pietei. Ea va trebui sa inmanuncheze toate functiile marketingului: a)...

read more